ΟΜΑΔΑ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ

Η ΕΝΔΟΧΩΡΑ ξεκινά νέα ομάδα με θέμα:

Στην Ενδο-Χώρα μου βαδίζω Μαζί μου


Η ομάδα θα εργαστεί:
Στη σύνδεση του καθενός μας με τον εαυτό του και παράλληλα με τους άλλους. 
Στο να ανταποκρινόμαστε στις καθημερινές προκλήσεις αντί να αντιδρούμε. 
Στο να δημιουργούμε ζωή και σχέσεις χειροποίητες και όχι προσχεδιασμένες. 
Στο να βγούμε από κύκλους φαύλους και να ανακαλύπτουμε το δικό μας βήμα στη ζωή.
Στο να είμαστε παρόντες στη ζωή μας.

Η ομάδα μας βοηθά στο να θυμόμαστε το σκοπό μας και να παραμένουμε εστιασμένοι σε αυτόν. Την ίδια στιγμή όπου το ταξίδι πραγματώνεται...

Η ομάδα είναι ζωή
Ζωή δίχως ομάδα δεν υπάρχει. 
Όλοι ανήκουμε κάπου. Όλοι έχουμε ανάγκη να ανήκουμε κάπου. 
Η ζωή είναί μια διαρκής πρόκληση στην έκθεση. 
Έκθεση σημαίνει θέση και εξωτερίκευση
Παρουσία και έκφραση
Παρουσία σημαίνει σύνδεση με το παρόν μου. 
Και στο παρόν είμαι πάντα ελεύθερος
Κι ελευθερία σημαίνει βάδισμα ζωής με αρετή και τόλμη.



Η ομάδα θα συναντιέται κάθε Δευτέρα 7-10.
Θα ολοκληρώσει τον πρώτο της κύκλο στο τέλος του Ιουνίου.
Όσοι ενδιαφέρεστε, παρακαλώ, νιώστε ελεύθερα να επικοινωνήσετε μαζί μου για κάθε ερώτημα. Πριν την συμμετοχή στην ομάδα θα προηγηθεί μια προσωπική συνάντηση με τον καθένα ξεχωριστά.

Η συνάντηση θα γίνεται στην Ενδοχώρα, Παπαδιαμαντοπούλου & Αλκμάνος 4, περιοχή Χίλτον. Δίπλα στο Μετρό "Μέγαρο Μουσικής".
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210-7241593,
Παρακαλώ, επιτρέψτε να αφήσετε μήνυμα στον τηλεφωνητή αν δεν καταφέρω να απαντήσω. Θα επικοινωνήσω η ίδια μαζί σας. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου