Μιλάνε για Οικονομικό Χρέος αλλά εννοούν Εξουσία - Παγκόσμια Διακυβέρνηση.
"Τι θέλει μια κυβέρνηση παγκόσμια για να πετύχει; Καταρχήν
τον έλεγχο των τραπεζών και του ορυκτού πλούτου (ενέργεια) των κρατών."
"Δεν είναι
οικονομικό το ζήτημα. Είναι η σήψη της κοινωνίας μας..."
"Γίναμε άθροισμα και
όχι σύνολα..." λέει ο Δημήτρης Καψάλας
Γίναμε άτομα
και όχι πρόσωπα. Χαθήκαμε είτε στην ανωνυμία της μεγαλούπολης είτε
στην απατηλή επωνυμία μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ξε-χάσαμε τα πρόσωπά
μας... Σύμφωνα με τον καθηγητή φιλοσοφίας Χρήστο Γιανναρά «Ο άνθρωπος υπάρχει ως
πρόσωπο μονάχα σε σχέση».
Το πρόσωπο μας είναι η ανεπανάληπτη ιδιαιτερότητα του καθενός μας. Είναι η προς τα
έξω όψη μας. Στο πρόσωπό μας συμπυκνώνεται η "ουσία" μας. Γιατί η
"ουσία" μας είναι η σύνδεσή μας με τον 'Αλλον.
Το άτομο δεν έχει
πρόσωπο, συνεπώς δεν μπορεί να συνδεθεί. Η μετακίνησή μας από άτομο σε πρόσωπο
σηματοδοτεί ένα νέο πρόσωπο, που υπάρχει μέσα από το Εσύ. Γιατί χωρίς ένα
Εσύ ούτε ένα Εγώ.
"Αν δεν
καταλάβουμε το πρόβλημα δεν θα βρούμε θεραπεία.", συνεχίζει ο Δημήτρης
Καψάλας
"Τι θα
γίνει με αυτό το κράτος; Σωτηρία θα υπάρξει όταν ο πρωθυπουργός της χώρας
αποκτήσει νοοτροπία αγρότη." "Μέσα από το θάνατο υπάρχει η ανάσταση.
Πρέπει να πεθάνει αυτός ο τρόπος της ζωής μας."
Να καλλιεργήσουμε
άλλον...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου