Στην Ενδοχώρα δημιουργούμε κύκλους ομάδων αυτογνωσίας μέσα από τη Μυθολογία και την Τέχνη.
Σκοπός αυτών των ομάδων είναι η επ’ αγαθώ εσωτερική μας μεταμόρφωση στη διαδρομή της ζωής. Λέγεται πως κανένας περίπατος δεν πρέπει να μένει χωρίς ανταμοιβή. Στην Ενδοχώρα αντιλαμβανόμαστε αυτή την ανταμοιβή ως το προσωπικό νόημα που οφείλει να δώσει ο καθένας μας σε αυτόν τον περίπατο της ζωής του.
Επιλέγεται η Τέχνη μια που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη ζωή μας, από την εποχή ακόμη που ζωγραφίζαμε στα σπήλαια τις καθημερινές μας εμπειρίες, τις πνευματικές και μεταφυσικές μας αναζητήσεις.
Τελικά, ο καλλιτέχνης είναι ένας ιδιαίτερος άνθρωπος ή ο κάθε άνθρωπος είναι ένας ιδιαίτερος καλλιτέχνης;
Όποια απάντηση και να δοθεί, το σημαντικό είναι ότι μέσα από την ελεύθερη και απελευθερωτική ματιά της τέχνης ενσαρκώνεται ο Άνθρωπος, ως Αξία! Πέρα και πάνω από τους περιορισμούς που η ιστορικότητα του επιβάλλει.
Όποια απάντηση και να δοθεί, το σημαντικό είναι ότι μέσα από την ελεύθερη και απελευθερωτική ματιά της τέχνης ενσαρκώνεται ο Άνθρωπος, ως Αξία! Πέρα και πάνω από τους περιορισμούς που η ιστορικότητα του επιβάλλει.
* * *

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου