Ενδοχώρα.
Τόπος ψυχικός, το μέσα μας σπίτι.
Χώρος βαθύς κι εσωτερικός.
Κάποιες φορές υπερπροστατευμένος ή εγκαταλελειμμένος.
Κατανοούμε καλύτερα τι είναι ενδοχώρα,
αν φανταστούμε πώς θα ήταν ένας τόπος χωρίς την ενδοχώρα του.
Ίσως άδειος, κενός, δίχως κέντρο, μνήμη και ιστορία.
Όμως, πώς θα ήταν ένας τόπος και χωρίς τα παράλια του;
Χωρίς ανοίγματα, χωρίς την προς τα έξω επικοινωνία.
Μήπως ο τόπος δεν είναι τίποτε άλλο
παρά η μεταξύ τους σύνδεση;
Και, μήπως τελικά,
τόπος μας δεν είναι τίποτε άλλο παρά η μεταξύ μας σύνδεση;
* * *

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου